Для дітей дошкільного віку в мережі Інтернет існують розроблені ресурси.Педагоги закладів дошкільної освіти мають можливість використовувати їх для підготовки освітніх заходів у режимі віддаленого доступу та рекомендувати їх батькам вихованців.

Інтернет-ресурси для дітей дошкільного віку, їх батьків та вихователів.Українські пізнавальні сайти:

Найбільша освітня платформа для дошкільниківwww.learning.ua/
«Весела абетка»-http://abetka.ukrlife.org/- українські абетки, казки, читанки, скоромовки, загадки, прислів’я.
«Казкар»-http://kazkar.info/- зібрання найкращих казок з усього світу: англійські, німецькі, французькі, індійські та наші рідні українські казки.Не забули і про великих казкарів: Шарль Перро, брати Гримм, Олександр Пушкін, Леся Українка.
Дитячий портал «Пустунчик»-https://pustunchik.ua/- фоно- та відеотека українською мовою.Завдання у вигляді вікторин та тестів.
Сайт «Baby-sos» «Аудіокнижки українською»-http://baby-sos.com- сайт допоможе пірнути у світ краси, гри, казки, музики, малювання, фантазії та творчості.
Музичний сайт для дітей «Музична абетка»-http://muzabetka.com.ua- збірка музичних треків, нотна грамота, музичний словник, методичні рекомендації із музичного виховання, музичні ігри.
Канал «Освіта дитини ХХІ століття»-https://www.youtube.com/channel/UCYEA0vxmjI8FynI4QRqf64g- каналYouTubeмультфільмів, розвивальних відео та пісень для дітей різного віку.
Розвивальні мультфільми українськоюмовою -https://www.youtube.com/watch?v=lCi1uJ7bBSQ

Зверніть увагу!

На сайті МОН України створено спеціальну сторінку для педагогів закладів дошкільної освіти та батьків дітей дошкільного віку, на якій запропоновано добірку матеріалів для організації діяльності з дітьми відповідного віку. "СУЧАСНЕ ДОШКІЛЛЯ ПІД КРИЛАМИ ЗАХИСТУ"

Базовий компонент дошкільної освіти (державний стандарт дошкільної освіти) нова редакція 2021

/Files/images/БК1.JPG

/Files/images/БК2.JPG

/Files/images/БК3.JPG
/Files/images/БК4.JPG
/Files/images/БК5.JPG
Сьогодні в умовах «Нової української школи» стоїть дуже важлива задача – це забезпечення наступності між усіма ланками освіти, зокрема між дошкільною і початковою ланками освіти також. Тому на сьогодні оці всі нові тенденції, нові підходи, які існують в педагогіці, в практиці, в науці було вкладено якраз в нову редакцію програми старшого дошкільного віку «Впевнений старт». З нами в м. Харків тренінг проводила одна із авторів ВС Олена Хартман.

/Files/images/ВС1.JPG

/Files/images/ВС2.JPG

З першого вересня 2017 року впроваджується вже оновлена програма ВС. В нашому регіоні ця програма стартує з цього 2018 навчального року. Що стосується програми ВС, вона була збалансована і містить діяльнісний підхід, який є врахованим в програмах першого класу. Тому на сьогодні в нас – це єдина програма, яка співпадає з реформами початкової освіти. Дитина закінчує свій дошкільний вік, переходить після старшої групи у шкільний вік. І нам педагогам, і батькам, і психологам хочеться щоб ця дитина прийшла до школи впевнена в собі , мала розумові здібності, мала досвід спілкування, мала розуміння як вирішувати дослідницькі питання і т.д.

/Files/images/ВС3.JPG

Ця програма ВС – освітня програма дітей дошкільного віку Принцип головний закладений в цю освітню програму – це звернути увагу дорослих на створення розвивальних умов діяльності і діяльнісний підхід закладений в основу цієї програми. Це:
· Комунікативна діяльність
· Здоров’язберігальна діяльність або рухова
· Пізнавально дослідницька
· Мовленнєва діяльність
· Ігрова діяльність
· Господарсько-побутова
· Художньо-естетична

/Files/images/ВС4.JPG

/Files/images/ВС5.JPG

І всі ці умови для розвиваючої діяльності дають можливість сказати, що основна ціль – це особистісний розвиток дитини.
Програма ВС має такі переваги:
· Цілісність : програма подається з книгою вихователя ( показать), книгою дошкільника ( показать), альбом дошкільника ( показать), книга для батьків.
· Ще портал – весь матеріал представлений на порталі ВС.
Матеріал працює – на дошкільників – педагогів – батьків. Ця програма виконана на вимогах БК. Містить цілі , які спрямовано на результат і має повний комплект методичного забезпечення.
Автори врахували всі моменти подачі програми, а саме як подати матеріал, щоб було зрозуміло, доступно і вимагало якомога менше зусиль для підготовки та добіру матеріалів. Тому автори підготували до програми такий комплект:
· Книга вихователя – 3 частини
· Книга дошкільника – 3 ч
· Альбом дошкільника 3ч
· Книга для батьків – 3 ч
· Портал (фейсбук).

/Files/images/ВС6.JPG

/Files/images/ВС7.JPG

/Files/images/ВС8.JPG

/Files/images/ВС9.JPG

З 1 вересня цього року почала працювати програма «Впевнений старт» для середнього віку. Якщо в старшому віці результат – психологічна зрілість, то в середньому віці результат – творчий рівень сюжетно-рольової гри. Тому комплект трішечки інший.

Тут також:

Книга вихователя, Індивідуальний ігровий набір дитини

Альбом з художньо-творчої діяльності, Книга для батьків.

/Files/images/111.JPG

/Files/images/222.JPG

/Files/images/333.JPG

/Files/images/444.JPG

/Files/images/555.JPG

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКТ ДЛЯ ВИХОВАТЕЛЯ (середній дошкільний вік)

/Files/images/вих1.jpg /Files/images/вих2.jpg /Files/images/вих3.jpg

/Files/images/вих4.jpg /Files/images/вих5.jpg /Files/images/вих6.jpg

/Files/images/вих7.jpg /Files/images/вих8.jpg /Files/images/вих9.jpg

НАВЧАЛЬНО - МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКТ ДЛЯ ДИТИНИ (середній дошкільний вік)

/Files/images/дети1.jpg /Files/images/дети2.jpg /Files/images/дети3.jpg

/Files/images/дети4.jpg /Files/images/дети5.jpg /Files/images/дети6.jpg

ЗАДАЧИ ШКОЛЫ МОЛОДОГО ВОСПИТАТЕЛЯ:

-удовлетворять потребности молодых педагогов в непрерывном об­разовании;

- выявлять профессиональные, методические проблемы в учебном процессе начинающих педагогов и содействовать их разрешению;

-способствовать формированию индивидуального стиля творческой деятельности педагогов;

-помочь молодым воспитателям внедрить современные подходы и пе­редовые педагогические технологии в образовательный процесс.

- пропагандировать педагогическое мастерство опытных педагогов и оказывать помощь в совершенствовании знаний методики и педагогики;

- формировать навыки в проведении диагностики и самодиагностики.

15 ОШИБОК ПЕДАГОГА (памятка молодому педагогу)

1. Монотонность при объяснении материала или наоборот, ско­роговорка и объяснение ключевых моментов темы с опу­щенной головой;

2. Плохая организация занятия;

3. Постоянное однообразие формы деятельности;

4. Отсутствие динамики действий, взаимодействия участни­ков образовательного процесса;

5. Восприятие педагогом детей в целом, а не каждой отдель­ной личности;

6. Отсутствие в действиях педагога побуждающих факторов к деятельности;

7. Использование «запретных» слов («вечно опаздываешь», «вечно забываешь», «постоянно разговариваешь», «никогда ничего не выполняешь» и т. д.);

8. Отсутствие в ходе занятия оценки детей;

9. Отсутствие оценки проведенного занятия;

10. Сумбурная речь с обилием цитат, правил и формулировок, труд­но воспринимаемых на слух (речь педагога должна быть по­нятной, простой и доступной для любого возраста ребенка);

11. Простые вещи объясняются слишком долго;

12. Педагог кричит на детей;

13. На занятии отсутствует практическое участие или творчес­кая активность детей;

14. Педагог не придает значения своему внешнему виду;

15. Отсутствие динамики развития занятия.

Кiлькiсть переглядiв: 1664

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.